Nøgne Ø Imperial Stout

Nøgne Ø
Imperial Stout
Imperial Stout 9% 0,5l kr 75,80

©Lasse L

Farge: Dyp rødbrun, nesten sort med mørkt beige skum
Aroma: Røstet malt, espressokaffe, mørk sjokolade, brent toast, lær, samt hint av fersken og lakris
Smaker: Ørlite alkoholsting, men den mørke, brente maltkroppen er fyldig og gir deg en god klem. Røstet malt med sine kaffetoner, mørk sjokolade, brent karamell, brødbakst, hint av lær, plomme, lakris og svisker.
God bitterhet med enkle toner av pomelo eller grapefrukt i bakkant av den fyldige maltbasen som har en enkel sødme og spinner mer rundt det bitre, brente og røykaktige.


Lasse L 8,5/10 Untappd 3,98

Ølet er kjøpt inn av meg, men Jørn Idar vippset meg penger tilbake siden det skulle være med i en av hans podcaster hvor jeg var gjest.
Det er bedømt likt alle andre øl jeg har drukket, da integritet er mer viktig enn gratis øl eller kompistjenester for min del.

 

Les også:

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg