Lervig (collab med Track) Cheap Lunch

Lervig (collab med Track Brewing co)

Cheap Lunch

Imperial Stout med peanøttsmør, sjokolade, vanilje og karamell
14% 0,33l kr. 92,90

©Lasse L

Farge: Svart. Ingen skum

Aroma: Søt kjeks, peanøttsmør, vanilje, sjokolade, smørkaramell og fersk treverk

Smaker: Massive smaker av mørk malt, vanilje, sjokolade og peanøttsmør med smørkaramell i bakgrunnen. Oljete viskositet og en øl som er en dessert i seg selv.
Og selv om mange pastry stouter blir for søte for min del, går vanligvis tankene mot vanilje-, romrosin- eller kaffeis for å helle dette over som en sirup! Som om denne pandemien ikke har økt sjansene for diabetes fra før av…
Virkelig store smaker her. Stor pastry stout som kan bli på den søteste siden for veldig mange, men det er masse som skjer, lite merkbar alkohol og absolutt noe man kan dele.


Les også:

2 kommentarer
      1. Hei, Karoline!

        Joda, både blogg.no sine regler, samt alkoholreklameforbudet er jeg godt kjent med.
        Før denne bloggen ble startet, ble innhold som dette godkjent ellers hadde jeg vært på en annen plattform.

        Dette er en uavhengig blogg og er derfor hverken sponset av aktører i bransjen, noen som selger varene, ei heller får jeg noen finansiell godgjørelse for å skrive om øl og akevitt.
        Det er en hobby, lik de som skriver om mat, sminke, klær eller trening.

        I tillegg til å utlevere hva jeg tenker, så skriver jeg også om hva jeg lukter, smaker og andre sanseinntrykk i disse postene.
        Skal bli bedre med å legge flere innlegg om mat, så blir det ikke så ensformig som det har vært den siste tiden 😉

        Ha en fortryllende dag videre, Karoline!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg