Krecher Phantom Resonator

Krecher
Phantom Resonator
TDH NEIPA 6,8% 0,33l kr 79,40
Bestillingsutvalget best nr 12957402

©Lasse L

Farge: Tåkete, lys gul med hvitt skum
Aroma:
Kremete, vanilje, tropisk, lett sitrus og fuktig gress
Smaker:
Fin, kremete kropp med tropiske toner av mango, papaya, litchi og mandarin. Har en fornuftig mengde laktose slik at det hverken blir milkshake eller kvalmende. Farlig lettdrikkelig, men virkelig god Ipa som de har truffet klokkerent, alle tre gangene, på tørrhumlinga. Det er en tropisk fruktfest og imponerende fylde for en Ipa, så gleder meg som en unge i kiosk-køen på 17.mai når de sterkere sakene kommer

Lasse L 9/10 Untappd 4,12

Les også:

 

PS! Denne omtalen er selvfølgelig skrevet av bryggeriet sin markedsavdeling og jeg har delt denne mot lovnader at bryggeriet vil betale for mine barns fremtidige utdanning ved de beste amerikanske universiteter, da tidligere ølomtaler har nedbetalt villaen, fylt opp garasjene med eksklusive biler og det private jetflyet står koronafast pga karantenehotell ved innreise (jeg legger ut omtaler av øl som kjøper meg fri for denne lasten med å omgås vanlige øldrikkere på hotell).
Eller ikke.
Formoder du stoler på de omtalene du stoler på uansett hvor man skriver ølet kommer fra og syns det er synd at folk skal føle seg mistenkeliggjort. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg