Marlobobo In The Park Before Dark

Marlobobo
In The Park Before Dark
Mjød 10% 0,375l kr 349,90
Tilleggsutvalget best.nr. 12921902

©Samuel Ekman

Farge: Uklar, rødbrun

Aroma: Kraftig floral honning med noe solbær i bakgrunnen

Smaker: Starter mildt med søtlige toner fra bær og honning, men så kommer det et bykst av floral honning etterfulgt av syrlige solbær og hint av vanilje.
Det er fruktig , syrlig, floralt og underliggende sødme, men det er veldig intense smaker. Gjennom den flytende blomsterengen kjenner jeg igjen spesielt nyperose, men jeg skal la Finn Schöll fortsatt være blomsterkongen, så kan jeg heller spe på med min kunnskap og si jeg kjenner skarpe solbærtoner gjennom den drikkbare blomsteroppsatsen som honningen har tilført mjøden.

En klunk mjød i glasset er en selvfølge, men kanskje landets dyreste solbærtopping til vaniljeisen var slettes ikke verst den heller

Les også:

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg