Kinn Bryggeri Vestkyst

Kinn Bryggeri
Vestkyst

IPA 7% 0,75l kr. 106,00

©Lasse L

Farge: Lett tåkete, strågul med tett, hvitt skum

Aroma: Fruktig aroma fra barnåler, grapefrukt, kvae, ananas, høy, appelsinmarmelade og lys karamell

Smaker: Fabelaktig fruktig med mye bitterhet. Klassisk vestkyst-Ipa og en øl jeg syns har holdt seg prikk lik i alle disse årene siden den først var tilgjengelig for mange år siden.
Her er det lyst malt, barnåler, grapefrukt, appelsinmarmelade, hint av ananas, fersken, pepper, høy og touch av lys karamell.
Nok et knakende godt øl fra Kinn. Det er kanskje for bittert og skarpe toner for juicehodene, men de som fortsatt liker den florale og pikante humlebitterheten, så er dette vel verdt å smake eller smake igjen, for de som har hatt den før.

Når jeg plukker med meg en flaske Vestkyst vet jeg akkurat hva jeg får. Og jeg blir aldri skuffa. En av polets bestselgere og det med rett

 

Les også:

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg