Nøgne Ø’s Command And Conquer

Nøgne Ø. Command and conquer

@LasseL

 

Nøgne Ø. Command and conquer. 10%. Kommer på polet i mai.

Her kommer en kjempe trampende inn. Nøgne Ø’s Command and conquer er en 10% trippel tørrhumlet Imperial Ipa i New England-stilen.
En mektig humlebombe som gir deg varme og glede gjennom sin malttunge kropp i bunnen av humlenes fruktighet og bitterhet.

Det lukter tropiske frukter, appelsin marmelade, lys karamell og kvae. Søtlige florale toner med herlig humlebitterhet leker i aromaene.
Her kjenner du alkoholen gi deg en innvendig klem og smaksløkene danser gjennom en herlig fruktig bitterhet. Det beste av begge verdener fra den klassiske IIpa/DIpa segmentet som vi vet Nøgne er dyktige på (jeg kan vel enkelt slå fast at #500 er den ølen jeg har polkjøpt desidert mest av) med sin bitterhet, til den fruktige NEIpa-stilen som har søtlige, tropiske frukter som mango, ananas og sitrusfrukter som fremtredende smaker.

Command and conquer bringer disse to verdener sammen og gir massive smaker av deilige frukter, god bitterhet, fin sødme fra maltbasen og avsluttes med en varmende alkohol.
Jeg vil ha mer og jeg vil ha gulrotkake ved siden av!

Og jeg vil ha det NÅ!!!!

Lanseres på Tyren Torshov i Oslo torsdag 12. mars. Mer info om øl-events denne uken her

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg