Denne bloggen er gratis å lese!

 

Denne bloggen er helt gratis!

Jeg skriver denne bloggen fordi dette er min hobby. Det viktigste er å dele mine opplevelser og hva jeg kanskje har av kunnskap om mat, drikke og innimellom en og annen hytting med neven når trykket begynner å bli for stort.
Jeg har vært på blogg.no sin plattform fordi den var gratis for meg og de gjør den gratis med å ha reklame på sine sider. Teknisk sett så låner jeg jo bare en av deres sider hver gang jeg legger ut en bloggpost og har null styring eller inntekt på disse reklamene som ligger der.

Det jeg skriver om trenger heller ingen linker til klær og sminke etc for å få ett øre per klikk.
Bloggpostene om øl blir lagt ut i sin helhet på interessesider på FB nettopp fordi at de aller fleste kan slippe å trykke seg inn på bloggen.
Sorry, blogg.no, men det føler jeg er ok måte å reklamere for min blogg, samtidig som at man ikke nødvendigvis MÅ trykke seg inn på den. Takk til alle som klikker seg inn på bloggen likevel <3

Det er blitt et veldig fokus på å tjene penger, selv på veldig små nisjeblogger. Noen ber om penger før de i det hele tatt har forsøky seg som blogger, podcaster eller vlogger. Ganske patetisk i min bok.
Om du får spons på en fotokamera eller en designer ønsker å hjelpe gratis? Fint! Legg ved link og takk i hver en post. Men be dine lesere betale for å lese en gratis blogg? Nei, takk!

Nå er jeg kanskje en GGG (gammel, grinete gubbe) som mener at blogger som handler om feks mat og drikke er laget av kjærligheten til maten og drikken, samt at man liker å dele det beste man vet med andre. 
Jeg legger ut bloggposter jeg selv helt frivillig ønsker å dele.
Da syns jeg virkelig ikke at du skal betale for min hobby.

 

 

photo credit: SpareBank 1

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg