Cervisiam Banana Drama

Cervisiam

Banana Drama

Pastry stout 12% 0,33l kr. 87,90

©Lasse L

Farge: Svart med lyst brunt skum

Aroma: Søt. Lukter vaniljeis, lønnesirup, kaffe, peanøtter og det ligger banan i underkant hele tiden

Smaker: Veldig søt, men så er dette en pastry stout og den er fra Cervisiam, som tilsier at her er det ikke spart på noen ting. Det smaker røstet malt, vaniljeis, fersk kaffe, lønnesirup, banan og peanøtter i bøtter og spann. Jeg liker at sekvensene neste kommer som perler på en snor mens den lett søtlige og kremete banansmaken ligger i bakgrunnen hele veien, men kommer mer markant til mot slutten.

Banana Drama funker for meg. Jeg satt et øyeblikk og undret om Elvis har satt større spor enn jeg kan innrømme fordi jeg undret om man kunne toppe det hele med å tilføye røkt, salt bacon. Uansett er jeg ganske sikker på at The King of Rock n roll hadde digget Banana Drama. Akkurat som meg


Les også:

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg